Rebecka Frohm

Josef Nilsson

Kategori:

När jag fick höra vad som hänt dig,rasade allt, varför du.
Den gladaste,spralligaste jag kände.
Min absolut finaste vän, bästavän,tack för dom fyra underbara åren jag fick möjligheten att vara din vän, den som alltid funnits där,varit ärlig,sagt vad du tycker, men alltid stöttat mig i varje beslut jag tagit.
De två åren jag fick möjligheten att träffa dig varje dag på skolan,underbara, du var alltid så glad,spred glädje på ett underbart sätt.
Så annorlunda,så unik,så fantastiskt härlig.
Hoppas du har det underbart där du är nu, min snusälskande, kostymklädde, skoterkörande vän med din obeskrivliga kärlek tillmotorsågar,vapen och smide, jag älskar dig och det vet du mycket väl, vi ses på andra sidan bror.

Kommentarer

  • felicia säger:

    Finner inga ord.. Det känns helt overkligt och jag är helt tom. jag finns alltid om du behöver någon

    2013-03-23 | 13:58:07
    Bloggadress: http://feliciiia.blogg.se

Kommentera inlägget här: