Rebecka Frohm

Tisdag

Kategori: Allmänt

Eftersom att min dator är trasig och blogg.se appen inte fungerar så passar jag på att skriva nu.

Fredagen spenderades med min finaste, for ner på stan och firade sm guldet lite, sen vidare mot hebbersfors för tv mys och badtunna.

Lördag steg vi upp vid 12, åt och gick en prommenad, sen körde vi lite skoter och hade det alltmänt bra.
senare på kvällen åkte jag iväg till skelleftehamn med sandra och sovde där hos Angelica, blev en liten promenad och sen en tidigkväll.

Söndag kom jag hem vid 11, då åt jag lite, vilade och sedan cyklade jag mot sunnanå för att träffa jonna, blev cykla runt och köpa lite godsaker, sen sätta sig nere vid älven och få lite färg, väldigt trevligt.

Måndag, igår alltså, blev det såklart skola vilket sög, matteprov och allt som gick dåligt, sen blev det hem och redan innan 6 krypa ner i sängen med lite frukt och se en film, fick bli hungerspelen eftersom att jag är så efterbliven att jag faktiskt aldrig sett den,haha.

Idag får vi se vad som händer, men blir nog super hur som helst,puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: