Rebecka Frohm

Dag 1 - En bild på mig + 5 fakta om mig.

Kategori: Allmänt



Jag heter Anna Rebecka Frohm, och är 14 år, men om lite mindre än 2 månader fyller jag 15.

Jag bodde på samma ställe, långt ute på landet, från att jag föddes tills för ungefär 2-3 månader sen då min familj flyttade in i en lägenhet på moröhöjden, men vi har kvar huset och är där på helger ibland och så.

Jag har gått fotboll, innebandy och ridning, men slutade med allt då jag var alldeles för lat, haha.

Jag är uppväxt med djur, vi hade hästar från att jag föddes tills jag var 11, hade sommarhäst sommaren 2010, har även haft flasklamm korta perioder, har haft en massa fiskar, hamstrar och sånt,vi har haft 5 katter sen jag föddes.
Nu har vi dock bara en hund.

Dom senaste 4 åren har jag gått på 3 olika skolor.
Först Sandforsskolan som tyvärr la ner då jag gick ut 5an, grymt mysig skola.
Sen blev det att gå 6an och 7an på Bolidenskolan, inte riktigt en skola jag tycker om.
Nu i 8an började jag på Norrhammarskolan, helt klart bästa skolan jag gått på, enkelt och bra nu när man bor i Skellefteå.




Kommentarer

  • Amanda säger:

    Hej, kan inte du göra en video när du sminka dig och fixa dina ögonbryn och hår?:D

    Svar: Skulle jag nog kunna försöka fixa!:)
    Rebecka Frohm

    2013-01-20 | 19:58:32

Kommentera inlägget här: