Rebecka Frohm

Svaren.

Kategori: Allmänt

Hur nöjd är du med ditt yttre? Om inte, varför? Och om du är, varför?
Svar: Är inte nöjd med mitt yttre på något sätt, varför inte? tycker bara inte att jag ser bra ut, för mullig, för kort hår, för runt ansikte, bara inte nöjd.


Beskriv dig själv med 4 ord:)
Svar: Riktigt svårt men om jag måste så kanske, glad, halvlång, framåt, omtänksam.

Kan inte du göra ett video inlägg?:]
Svar: Nja tyvärr så tror jag inte det, men kanske nån gång i framtiden.

Har du nån gång förlorat en nära vän?:)
Svar: Ja det har jag.

Är det något med dig själv som du skulle vilja ändra på? I så fall vad?:)
Svar: Ja det finns en hel del som jag gärna skulle ändra på, t.ex. mitt hår, det är för kort och tråkigt.
Sen skulle det inte skada att vara lite mer vältränad, men det ska jag försöka ta och ändra på inom kort.


Visa en bild på det 5 senaste sakerna du köpte:D
Svar: Där har du dom↓


Dina 5 bästa vänner;)
Svar: Sandra, Jennifer, Malin, Jonna&Filip är nog dom som står mig närmast, men jag har väldigt många andra fina vänner också!

Snyggaste kändisen?;)
Svar: haha helt ärligt vet jag inte vad jag ska svara på denhär frågan, finns ingen speciell som jag kommer på nu..

Älskar du mig?;)
Svar: Bra fråga, ingen aning om vem du är men..;)

Har du nån gång varit full?
Svar: Nej det har jag inte.

Dina 5 favorit låtar?
Svar: Eftersom jag lyssnar på istortsätt ALL musik så är det lite svårt men några bra låtar är domhär
Let her go - Passenger
It's time - Imagine Dragons
I could be the one - Avicii
Osv, finns tusen bra.

Vars skulle du vilja skaffa en piercing?
Svar: Helst av allt skulle jag nog vilja pierca mig i naveln, eller i höften, riktigt snyggt faktiskt.

Vad är det pinsammaste du gjort/varit med om??
Svar: Haha jag gör så otroligt mycket pinsamt så jag vill nog inte ens ta upp det här..

Din snyggaste outfit?:)
Svar: Har ingen bra bild på min dator och tycker inte jag har speciellt snygga kläder, men svarta jeans och en stickad tröja, eller kanske tröjan jag köpte igår är aldrig fel:)

Visa din lägehet i bilder:)
Svar: Kanske jag kan göra i ett annat inlägg senare, då jag inte har några bra bilder för tillfället.

Ett lyckligt minne?:)
Svar: Såna har jag många av, men ett otroligt trevligt minne som av nån anledning betyder mycket för mig är i somras då jag och Jennifer gick ut mitt i natten på en lång promenad och sjöng, haha otroligt mysigt.

Det bästa minnet från 2012?
Svar: Måste nog säga att det var resan till Australien , otroligt vad trevligt vi hade det där!


1.Vad använder du för smink?
2. Vad använder du för parfym?
3. Hitta på något snart stumpan?♥

Svar 1: Sminket jag använder varje dag är det på bilden här nere↓ (Mascara, foundation, Concealer,Puderfoundation,Eyeliner,Ögonbrynspenna.)
Varierar dock bland ganska många olika mascaror.


Svar 2: ↓


Svar 3: Självklart finaste du!

Hur blev du och Filip tsm?
Svar: Haha lite kul fråga tycker jag, vi började prata,lära känna varandra, umgås mycket, började väl tycka om varandra,och ja, haha vad mer ska jag säga?:)

Har du gjort något som du verkligen ångrar?
Svar: Ja det har jag verkligen, men alla gör misstag.


1. Vinter/sommar?
2. Fanta/Cola?
3. Jul/Nyårsafton?
Svar 1: Sommar!
Svar 2: Cola!
Svar 3: IFall man får fira nyår som jag gjorde i år i Sydney så lätt nyår!

Vad använder du för schampo och balsam?:)
Svar: Varierar väldigt mycket, har ingen riktigt favorit men just nu använder jag det på bilden här nere↓, som  faktiskt är riktigt bra tycker jag speciellt då jag har riktigt nött hår.

Riktigt dålig bild men.


Det var alla frågorna och jag hoppas ni är nöjda med svaren!!:)
Är det nåt annat ni undrar är det bara ni frågar.

Kommentarer

  • . säger:

    En bild på alla dina favorit smycken:)

    2013-03-02 | 17:57:45

Kommentera inlägget här: