Rebecka Frohm

Älskar att vakna av iskallt vatten i örat<3<3<3

Kategori: Allmänt

Fytusan vad jag är sur på sandra just nu. 
Hon tvingade mig vara vaken till halv 5, trots att jag var hur trött som helst.
Och sen får man inte ens sova längre än till typ 9, så man går och lägger sig igen, efter man ätit frukost.
Då vaknar man kanske 20 minuter senare, av att idioten häller iskallt vatten i mitt ansikte, och i mitt öra, härligaste sätter ever att vakna på...
Annars har vi haft kul!:)
Kom hit vid 11 igår kanske.
Vid 2 cyklade vi typ en mil, till nåt café där vi fikade, sen cyklade vi hem igen.
Sen gjorde vi inte så mycket, åt lite mat och tårta, och firare hennes morsa som fyllde år, Grattis till hon!
Sen vid kanske 8, satt vi oss och såg film, först typ How to lose a guy in 10 days, Sen Spirit, Sen Titanic, så när vi sett sista filmen var klockan kanske 20 i 4, då gick jag och la mig.
Vi får se vad som händer idag, 
Skriver senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: